اتصال زیرساخت شبکه‌ی اطلاعات ایران به شبکه‌ی جهانی اینترنت از روز شنبه ۲۶ آبان قطع شد. با گذشت زمان، فعالان فضای آنلاین که امیدوار به مقطعی بودن شرایط بودند، بیش‌از‌پیش نگران شدند، چون خبری هم از بهبود شرایط یا زمان مشخصی برای اتصال مجدد وجود نداشت. البته قطعی اینترنت این بار با سنوات گذشته تفاوت‌هایی داشت و تعدادی از وب‌سایت‌ها و سرویس‌های داخلی، از روزهای اول در دسترس کاربران بودند. درواقع تمامی وب‌سایت‌های مجهز به سرور داخلی، هنوز آنلاین بودند؛ اما بسیاری از کاربران، از وضعیت آن‌ها اطلاع نداشتند.

ما در تیم فنی فروشگاه اینترنتی آلیار ، تمام تلاش خود را به‌کار گرفتیم تا وب‌سایت و اپلیکیشن خود را در اختیار کاربران قرار دهیم. به‌مرور پیامک‌هایی را مبنی بر آنلاین بودن و ادامه‌ی ارائه‌ی خدمات و فروش محصولات در آلیار را، به مشتریان ارسال کردیم تا پل ارتباطی ما با مشتریانمان فرو نریزد !

در روزهای قطعی اینترنت، فروشگاه‌های آنلاین متعدد، حتی با وجود قرار داشتن سرورها در ایران و در دسترس بودن، کاهش شدید ترافیک را به‌خاطر عدم دسترسی کاربران به موتورهای جست‌وجوی بین‌المللی تجربه کردند. به‌علاوه اطلاع‌رسانی از طریق پیامک نیز فایده‌ای به‌همراه نداشت، چون کاربران تمایل زیادی به خرید اینترنتی نداشتند و حتی اعتماد آن‌ها نیز نسبت به خرید آنلاین کاهش پیدا کرده بود.

متاسفانه به دلیل مشکلات موجود در اینترنت زیر ساخت برخی کاربران آلیار علی الخصوص کاربران دارای اینترنت مخابرات و همراه اول امکان دسترسی به پاپ سایت های آلیار در دیتاسنتر های تبریز ، اصفهان ، مشهد و تهران را نداشتند و به همین دلیل در مواقعی با خطا هایی مواجه می شدند که باعث عدم ثبت سفارشات آن عزیزان می گردید.

پوزش ما را بابت اختلالات چند روز اخیر پذیرا باشید. ما همواره در تیم فنی آلیار نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا کاربرانمان خریدی آسان و لذت بخش را تجربه نمایند. هم اکنون نیز با وجود اختلالات گسترده در شبکه زیر ساخت ، با تلاش شبانه روزی تیم فنی ، وب سایت آلیار پایدار و آماده خدمت رسانی می باشد.

چنانچه در مراحل خرید با هرگونه مشکلی مواجه شدید بی صبرانه منتظر شنیدن صدای گرمتان در آلیار هستیم !

مرکز تماس آلیار: 4145 – 041

98/09/05 تیم فنی آلیار